Röster om Bestofsvt.se
Detta klipp har 0 delningar →
Dela på FacebookMona Sahlin (S) gillar USA, men oroas av republikanernas framfart.
”Där finns en läcker individualism som jag gillar, säger Mona Sahlin. Men inställningen att det är ett världsherravälde med Guds välsignelse skrämmer mig.”
Kommentera programmet:
Fler program:
10 delningar på Facebook
Sändes för 5178 dagar sedan
-20626 dagar kvar.
Längd: 58 min
Sändes för 5178 dagar sedan
-20626 dagar kvar.
Längd: 58 min
6 delningar på Facebook
Sändes för 5160 dagar sedan
-20626 dagar kvar.
Längd: 1 h 0 min
Sändes för 5160 dagar sedan
-20626 dagar kvar.
Längd: 1 h 0 min
0 delningar på Facebook
Sändes för 5160 dagar sedan
-20626 dagar kvar.
Längd: 43 min
Sändes för 5160 dagar sedan
-20626 dagar kvar.
Längd: 43 min

Se: Hübinette - Mona: ”Har alltid haft en hatkärlek till USA”